20071212

ببند نیشتُ

من نیامدم بگویم که بدِ کی گفته بدِ؟ من گفتم؟ غلط کردم؟ گُه خوردم؟ نه این حرف ها بعیدِ از من، اسلام ناب است تیز هوش ترین دین خدا. ما، فقیر داریم؟ نه همه دارن با هواپیما می رن نانوایی، ما کمبود می آوریم؟ نه، حسابرسان می مکند پول برق و گاز و تلفنی را که در یک سخنرانی امام (ره) فرمودند مجّانی، صد البت دبیر انقلاب مهد کودکمان می گفت نه این کذب محض است. یکی از دوستان می گفت بگیرن اعدام می کنند. یک دیوانه بود در بازار به سران مملکت دُژنام می داد نمی توانستند کاریش کنند، دیوانه بود و مظلوم شبانه زحمت کشید خورد به ماشین، ماشین یکم رنگش پرید. راستی من نه عضو گروهی هستم نه چیزی می نویسم همین، شما دروغ های من را با استفراغ جواب دهید، این را هم بگویم شاید هم حق با این ها باشد!! ما که نمی فهمیم، تمام نخبه گان سران مملکت هستند و من را گرفتند کشتند یک دیوانه ی دیگر مُرد!! حیف اسم دیوانه، ابتدا گفتم بنویسم منبع فُلان جا ولی گفتم خودم را اذیت کنند بهتر است خود کشی نکته دار، یک چیزی بگم نخندید گریه ام گرفت برای آن ها که در سیستان و بلوچستان طوفان دیدند در سطح عذاب نوحِ نبی و عزیزان تعکید کردند ما نفهمیم چه شده. راستی امروز سالروز ازدواج خانوم فاطمه با مولا علی بود تبریگ می گم الهی به آن زمان بر نگردیم علی به میان ما آید منتظر مهدی صاحب زمان هستیم به قربان اسلام واقعی، ایرانِ کورش بچه های دل خوش، راستی آن قدر پولش زیاد نیست، تازه با رینگ و سیستم می شود ماشین پسر جناب اَمرد، گریه نکنید خواهش می کنم درست می شود، یا قیامت یا قبل آن. خداوند مخلصتت هستیم، حباب هرچه قدر مغرور تر می شود باد می شود به مرگ نزدیک تر می شود این قانون را از ما بگیر. یک چیزی هم باد کرده رو دلم، بگم؟ جان عزیزتان گریه نکنید، بغضم گرفته برای کسی که بخاطر پنج هزار تومن تن فروشی می کنه بعد می گیرن اعدامش می کنن بی خیال این نامه برای زمانی بود که تازه آرام بود کشور های عرب عراق را هم اضافه کنید، الآن شاید فقط مانده هزار تومان بگذاریم تا با رکورد فوق العاده ی یک عددی که اختراع نشده برسیم، به امید امیدواریتان





عکس را فشار ده












بگم شاید می خوان دشمن ایجاد خطر نکنه، خدا داند