20080516

امروز خاطره می شود؟

دیروز خوب بود رفتیم آوای دوسان ، یعنی خوب شُد که خوب شُد باز یافتم که خیلی ها هستند دوست دارند ... هیچی مهم نیست، روی این سه تا نقطه فشار بیارین ... یک شرکت تو نیویرک که برین رو همین چند تا نقطه معلوم می شه، این هم نمونه ی اجناس، من اصلن برای این شرکت کار نمی کنم، تصاویر هم اگر به چه می دونم مسلمانی خشک بر خورد به گردوها، ولی کلن منظور پوشاکی با نوشته ای پارسی همین، توی بدون مرز هم گذاشتم، باز می گم من منحرف هستم نیستم به کسی چه؟ این ها برای کسانی ست که رِندانه می نگرند نه آنگونه، و اگر احیانن زیبا رو هستند تقصیر من نیست مدل های شرکت هستند، به اُمید قهرمانی پرسپولیس
























































































































_____________________________
_____________________________
*این آهنگ به سفارش روح خدا برای او و معشوقه اش ساناز
با صدای محسن نامجو، برای دانلود به روی
اِی ساربان
فشار آورید
باشد که این عشاق بمانند نه چون ما