20080526

اِی فلان

پسر چرا دلت گرفته؟ هوا مزخرفه؟ مستی حرومه؟ سیگارت ساعت یک نصف شب تمومه؟ بی خیال، بابا مامانت گیرن، بابا مامان نداری، عاشقت ازش خبری نست؟ معشوقت پررو شده، بی خیال، می گم بی خیال نه اینکه اِشکال نداره ها، پاشُ برو حمومف با لباس یه دوشِ مامان بگیر، ببین دلت برای کی اون زیر تنگ می شه، شرط می بندم دلت برای خودت تنگ می شه، هر چه قدرم از خودت متنفر باشی به ما که نمی رسی داداشف این که بد نیست سه نفر سه هزار بار ازت متنفر بشن، یا فقط صداش قشنگ باشه، نمی دونم فک کنم دارم یه گنجشکُ می گن، که رفتی دیدی، تو چارشنبه سوری از آتیش عشق اون گنجشک بد حجاب، پرش سوخته، آخه گنجشک بد حجابِ لونش تو طبقه بیستُ یکمِ جَهَنَمه، خیلی موندن بفهمنت، خیلی مونده، واس خودت زندگی می کنی می گن چرا اینقدر گََری، با کسیم کار نداری، اولین مشروبتُ دیروز رفتی بالا، البته تاریخچه را خوب مطالعه کردی، بعد رفتی بالا، ببین کِی گفتم بعد این تنها تنها می ری بالا، منظوراز بالا خوردن نه هیچ مجازی بازی دیگه ای، به قول یه نسیمِ شُلُ وِل هر کی ندونه فکر می کنه من چه مشروب خورُ سیگاریِ تیریم، اما خداییش این طوریام نیست، اصلن هست دو دقیقه نشستیم روی دو تا صندلی که از چار تا پایش یکیش نصفست دو تارم قورت داده، اون جوری نیگا نکن، خیلی مخلصیم اما بدون باید یکم اونی که دنبالته، همون که وقتی می خوای بری آمپول بزنی اونجاتُ نشونه می گیرن، آره باید یکم تکونش بدی، نه برای پسر مردم، نه برای دختر مردم، واس خودت، آره عزیزف بازم گفتم جلو من سیگار نمی کشی، من جای بابای توام، و شاید تو هنوز به دنیا نیومدی، اگه اومدی بگو ببینم، این مصرع واس کیه؟
عِزّت اَندر عُزلَت آمد، اِی فلان
دیدی اشتباه کردی، خاک تو اون سرت بریزن، البته دارم شوخی می کنم چون خاک خیلی گرون شده! حیف نیست بخواد بریزه رو سر تو، چته بابا چرا چُمباتمه زدی؟ خبریِ عاشق شُدی؟ عاشق بودی، بد تر شدی، یه تکونی بده، برو بیرون، یکم دوان داون حرکت کُن، از هین بیست دقیقه ی دیگه شروع کُن به خود زیستن، اونجور که حال می کنی، زیست کن، به قول رودکی سمرقندی شاد زی نه بابا این مصرع واس این نبود، جان داداش هوا بد جور گرفتستا، این دل ما هم که کلن دایوِرتِ رو گریه، امروز نمی دونم خوبه یا بد، ولی خدا به خیر کنِ هر روزمونُ، ای بابا، پاشُ یه هنگِ توپ بذار، نمی خواد سنتی بذاری حالاف داریوش ماریوشم نذار، نه حالا کی گُفت اَندی، یه اُمیدی، یه ممد اصفهانی، اگه تیریپت رپ، یاسی هیچ کسی، فیفتی سنتی، اگه تیریپت هنری کلاسیک خرجی نه موزارت بذار نه باخ نه هیچ کس دیگه این ها واس خدا نواختن وردار دیوید برن گوش کن، بازم اگه پایه نبودی خواستی عرفانی بشی از تو اینترنت سوره ی شمس با صدای عبد الباسط، اگه املاش غلط بود ببخشین، همینِ سواد ما، راستی، دیدین ماهُ چه خوشگل شده، اِنگار نه اِنگار دلش گرفته اصلن تو صورتش معلوم نیست، خیلی می خوامش، ولی یکم سخت نگیر می تونی قزل آلا باشی بر خلاف جریان شنا کُنی، اگه اهل نماز نیستی، یکم شبا به آسمون نگاه کُن فقط تو اون موبیال بی صاحابت یه اهنگ دِبش بنداز، ما رفتیم گرمه، عصری هم مُکافاتی داریم، بزن به سلامتیِ رگبار