20080527

آسمون حالت خوبه؟

امروزم روز خداست اصلن هر روز روز خداست حالا این خدا خودش کجاسا بستگی به مقدار فهم آدما داره، راستی آدما کجان؟، اصولن این نوع نوشتن کلیشه ای شده، اما خوب خوده کلیشه هیچ وقت کلیشه ای نشده چه طوره اسم فیلممونُ بذاریم کلیشه ای؟ بلدی که ممتنع رأی بده، البته رَعیُ این جوری می نویسن نه اون جوری، اصولن ما آدمایی هستیم که دلمون درد میاد نه به جنسیت کاری ندارم به دل کار دارم، مثلن من دلم درد میاد چون جنبه ندارم، دل اون درد نمی یاد چون حرفه ایِ دل کی درد نمی یاد؟ چون دل نداره، چی می گی واس خودت پیر مرد؟ پیر مرد با کی بود؟ از کجا معلوم من اصلن باشم یا نباشم چه باشم و نباشم مگر هستم؟ حالا باز از در خوهه درآ فردا صبح فردا شب، گیر نده بالاخره که در میای، ببین چی عوض شده گُلی تازه روییده یا هزار تا چیزه دیگه سُهرابُ که می بینین خیلی خاکی بود شماها و یا ماها سگ دانیِ کی باشیم البته ربطی به اعتماد به نفص اعتماد به نصف نداره، کلن آدم اول نیگا می کنه از خودش می بینه بد حرفیُ می زنه دیگه، نه نگاه نهیلیستی داریم ما نه نگاه سورئالیسم، این ها واقعی خیلی خودمونی به کسی نگین ولی داره بو گندش در میاد خُب می خواستین نکنین که الآن دلهره نداشته باشین چیه فکر کردی خدا چه می دونم اهورا مزدا کمکتون می کنه، می کنه ولی بد جوریم می کنه، یه جوری که دیگه از این غلطا نکینن نه بابا الآن در حال تعجبی و دلهره، اما تو بعدِ این هم باز این کارُ می کنی، ببین کِی گفتم، قربان شما